راهنمای طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

راهنمای طراحی سایت فروشگاهی

۳ بازديد

توقع ما از سایت فروشگاهی چی باشه؟

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی بر اساس فروش در وب سایت دارید اول باید بگم که کار ساده ای نیست. برخلاف بسیاری که فروشگاه اینترنتی رو چاه نفت حاضر و آماده نشون میدن باید بهتون بگم که باید برای حل چالش های زیاد آماده باشید.

چالش هایی مثل گرفتن درگاه پرداخت، نماد اعتماد، جذب ترافیک و فروش کالا و.. در انتظار شما هستند.برای حل این مشکل ها باید از ابتدا قدم های اصولی و درست بردارید و اگر یک مشاور خوب در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و سئو سایت فروشگاهی داشته باشید این مسیر برای شما هموار تر میشه.
طراحی سایت گروه لاگ

چک لیست راه اندازی سایت فروشگاهی

1.پیدا کردن شرکت طراحی سایت فروشگاهی

با سرچ در گوگل شرکت های مختلفی در این زمینه پیدا میکنید. در انتخاب شرکت به نکاتی مثل پشتیبانی قوی، ظاهر زیبا، تجربه کاربری خوب در سایت و نکات دیگه توجه ویژه کنید. یک موردی که به شما کمک میکنه چک کردن نمونه کار های سایت فروش اینترنتی اون شرکت هست. طبق تجربه شخص خودم برای طراحی سایت فروشگاهی در شیراز و کل ایران گروه لاگ انتخاب خوبی هست. 

2.دریافت ای نماد و درگاه اینترنتی

با سرچ در گوگل میتونید از شرایط دریافت نماد اعتماد مطلع بشید. این شرایط یکسری الزامات رو در سایت مشخص میکنه. بعد پر کردن فرم ها و طی مراحل ای نماد شما آماده میشه. همچنین برای دریافت درگاه پرداخت های بانکی نیاز به ای نماد هست.

3.سئو و تبلیغات اینترنتی

بعد از طی این کارها باید به فکر جذب مخاطب باشید. پیشنهاد من این هست که بودجه تون رو بین سئو که نتیجه میان مدت داره و تبلیغات که نتیجه کوتاه مدت میده پخش کنید. البته تبلیغات شما به سئو شما هم کمک میکنه اما صرفا به سئو دل نبندید چون زمان به نتیجه رسیدنش کم نیست و ممکنه از صبر شما خارج باشه.

 

کلام آخر

اگر قصد دارید وارد فضای فروش اینترنتی شوید حتما از یک مشاور خبره دراین زمینه استفاده کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.